
می دونم که هیچکس وقت این را نداره که عمیقا بخودش نگاه کنه وxa0 خیلی از من بدتر ها برای کشف نقطه های تاریک درونی خودشان فقط به دیگران خیره میشدنزیاد طول نکشید تا بفهمم در جایی هستم که برای هیچ کس مفهوم نیستم برای همین است که شوق زندگی را کنار گذاشتم و برای همیشه خودم رابه سکوت و نیروهای روزمرگی سپردم تا سیلی خور دست هایی نباشم عمیقا غمگینم می کنند.همیشه فکر میکردم تنهایی من از دنیام بزرگتره حالا که به اینجا رسیدم،می تونم اینو واضح ببینم من و دنیام جزیی از تنهایی هستم هر دری را باز کردم تنهایی به...
ادامه مطلب