همهی پریشانیهای زندگیام، انعکاسی از درونم بودهاند..
هشت و نیم فدریکو فلینی
ما را در سایت دیالکتیک تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 207 تاريخ: شنبه 7 ارديبهشت 1398 ساعت: 8:24