صدای باد میاید عبور باید کرد و من مسافرم ای بادهای همواره
چه سفر درازی کردم در اندوه
و چون باز آمدم روح عریانی دیدم در انتهای افق و خود را در اندوه خود بازشناختم
بیژن جلالی
نوشته شده در دوشنبه سی ام مرداد ۱۳۹۶ساعت 20:33 توسط V|
ما را در سایت دیالکتیک تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 150