77

خرید بک لینک

عصیان

صدای باد میاید عبور باید کرد و من مسافرم ای بادهای همواره

چه سفر درازی کردم در اندوه
و چون باز آمدم روح عریانی دیدم در انتهای افق و خود را در اندوه خود بازشناختم

بیژن جلالی

نوشته شده در دوشنبه سی ام مرداد ۱۳۹۶ساعت 20:33 توسط V|


دیالکتیک تنهایی...

ما را در سایت دیالکتیک تنهایی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 150 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 3:46

صفحه بندی