زندگی،مرگ، من

خرید بک لینک

کم سن و سال تر که بودم ، زیاد به این موضوع که بزرگ شدن جاده ای که منو به خوشبختی می رسونه فکر میکردم اما الان متعجبم و نمی دونم چجوری به لبه ی این پرتگاه رسیدم،زندگی همینطوریه دیگه نمی فهمی وقتی هم می فهمی دیگه فرقی نمی کنه ، فقط باید نگاه کنی!

پی نوشت:

و بهترین و غم انگیزترین تعریف از فراموش شدن هم می رسه به مارکز:

بزرگ ترین موفقیت زندگی ام این بوده که با چشم های خودم ببینم که چه طور فراموشم می کنند

نوشته شده در جمعه هفدهم شهریور ۱۳۹۶ساعت 20:49 توسط V|

دیالکتیک تنهایی...

ما را در سایت دیالکتیک تنهایی دنبال می‌کنید

برچسب: زندگی,مرگ, نویسنده: بازدید: 156 تاريخ: دوشنبه 27 شهريور 1396 ساعت: 13:44

صفحه بندی