نمی فهمم
ادراک سایه ی خستگی
زیر آوار ندامت را
برگرد،بگو
من چه کنم؟
ما را در سایت دیالکتیک تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 167 تاريخ: جمعه 6 بهمن 1396 ساعت: 9:35