هرزنوشته های احساسی

خرید بک لینک

آن چیزی كه من و تو را از هم به دور انداخته دوستم
نه تقدیر است و نه دوستان تازه
ما همون جایی از هم دور شدیم
كه ديگه،حرفی برای گفتن نداشتیم

پی نوشت:

من نور نیستم. درماندهای هستم که راهش را به میانِ خارها گُم کرده است. من کوچهای بنبست هستم

فرانتس کافکا

نوشته شده در دوشنبه چهارم دی ۱۳۹۶ساعت 22:20 توسط |

دیالکتیک تنهایی...

ما را در سایت دیالکتیک تنهایی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 184 تاريخ: جمعه 6 بهمن 1396 ساعت: 9:35

صفحه بندی