چه آرام بودم و چه بیقرار شدم چه بیقرار و دردمندانه تر این که نمیتوانم خود را برای خودم توضیح بدهم
محمود دولت آبادی
نوشته شده در چهارشنبه بیست و دوم شهریور ۱۳۹۶ساعت 20:28 توسط V|
ما را در سایت دیالکتیک تنهایی دنبال میکنید
برچسب: ترحم,انگیزتر,تنهایی, نویسنده: بازدید: 180 تاريخ: دوشنبه 27 شهريور 1396 ساعت: 13:44