
کاش می رسیدم به اولین روزها
به کلاف هایی که زندگیم را از آنها بافتم
شاید خیلی چیزها عوض می شد
و حالا هر روز نمی شکافتم زندگی را
پی نوشت:
اگر قبرستان جایی است كه مردگان را در آن به خاك سپردهاند، پس ما قبرستاننشینان عادات و روزمرگیها را كی راهی به معنای زندگی هست؟
نوشته شده در یکشنبه نوزدهم شهریور ۱۳۹۶ساعت 22:5 توسط V|
دیالکتیک تنهایی...